Evergreen w styczniowym numerze MM Trendy

"Nie wiem, jak wy, drogie panie, ale ja nigdy dot膮d nie czyta艂am modowego bloga. Wol臋 poczyta膰, tak sobie m贸wi艂am, co艣 po偶ytecznego albo uspakajaj膮cego, albo zabawnego. Moda, owszem, staram si臋 by膰 zorientowana, ale 偶eby j膮 zg艂臋bia膰 albo jako艣 szczeg贸lnie si臋 ni膮 fascynowa膰 – nie, to nie dla mnie. A偶 tu podczas przygotowywania tego numeru MM Trendy pozna艂am Ew臋 Worsowicz, blogerk臋 modow膮, kt贸ra zwi膮zana jest rodzinnie z Koszalinem. I wpad艂am jak 艣liwka w kompot. Pani Ewa to naprawd臋 niezwyk艂a osoba. Jej blog jest wr臋cz fascynuj膮cy. Ja, kt贸ra do tej pory od takich "rzeczy” od偶egnywa艂am si臋 jak mog艂am, siedzia艂am bite dwa dni i nie tylko przegl膮da艂am zdj臋cia, kreacje, ale przede wszystkim z ogromn膮 przyjemno艣ci膮 czyta艂am, co pani Ewa ma do powiedzenia nie tylko w kwestiach ciuszk贸w, bi偶uterii czy kolejnych botk贸w. Przekonacie si臋 zreszt膮 o tym same, bo Ewa Worsowicz jest bohaterk膮 jednego z g艂贸wnych tekst贸w tego numeru "MM Trendy”."


Jolanta Stemowska
Redaktor Naczelny MM Trendy



Czy mo偶na sobie wymarzy膰 lepszy pocz膮tek Nowego Roku? :-)







12 komentarze :

    1. Ja wiem jakby mog艂o by膰 lepiej! Mogli wybra膰 lepsze zdj臋cie na ok艂adk臋, w ko艅cu masz jaki艣 milion lepszych ;x :**

      OdpowiedzUsu艅
    2. Mo偶e mam lepsze, ale nie艂atwo jest dobra膰 zdj臋cie do ok艂adki. Zw艂aszcza, 偶e nie by艂o tu 偶adnej dodatkowej sesji, tylko zdj臋cia zosta艂y wybrane z moich zbior贸w. Poza tym nie trzymam na dysku wszystkich zdj臋膰 w oryginalnej rozdzielczo艣ci (b艂膮d!), wi臋c wyb贸r by艂 do艣膰 ograniczony. Dodatkowo numer jest styczniowy, wi臋c fota mia艂a si臋 kojarzy膰 z zim膮. Mam nadziej臋, 偶e rozwia艂am twoje w膮tpliwo艣ci co do wyboru ok艂adkowego zdj臋cia. Jak widzisz nie wszystko jest tak proste, jak mog艂oby si臋 wydawa膰.

      OdpowiedzUsu艅
    3. Bardzo fajnie, bez zad臋cia i po Twojemu :) Gdzie mo偶na si臋 zaopatrzy膰 w owe czasopismo ? W Koszalinie jestem kilka razy w tygodniu i mo偶e si臋 jeszcze gdzie艣 za艂api臋, bo jednak co papier to papier ;)

      OdpowiedzUsu艅
      Odpowiedzi
      1. Tutaj jest lista, gdzie mo偶na dosta膰 MM Trendy:

        http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20140110%2FAKCJE%2F140119967

        Usu艅
    4. Z przyjemno艣ci膮 przeczyta艂am. :)) Jeszcze raz gratki ;*

      OdpowiedzUsu艅
    5. Moje szczere gratulacje, fajnie rozpoczety Nowy Rok rzeczywiscie:) Monia

      OdpowiedzUsu艅
    6. Gratulacje!:) ok艂adka mi si臋 podoba, a tekst naczelnej jest pe艂臋n optymizmu:) oby 2014 rok przyni贸s艂 Ci jesze wi臋cej sukces贸w i mn贸stwo u艣miechu:)

      OdpowiedzUsu艅
    7. R贸wnie偶 gratuluj臋 i 偶ycz臋 Ci, 偶eby ta ok艂adka by艂a pierwsz膮 z wielu :)
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsu艅
    8. O o o :) widz臋 zmiany w uk艂adzie! super :>:>:>:> A co do ok艂adki, to przecie偶 ja si臋 nie czepiam, to by艂 tylko komplement :*** jakbym ja mia艂a wybiera膰 najlepsze zdj臋cie z Twojego bloga na ok艂adk臋, to prawd臋 m贸wi膮c w og贸le bym sobie z tym nie poradzi艂a, bo zawsze wygl膮dasz genialnie ;)

      OdpowiedzUsu艅
    9. Najs, gratulacje Ewa + zmiana layoutu bloga MEGA ! :)

      OdpowiedzUsu艅
    10. Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa, jeste艣cie kochani.

      OdpowiedzUsu艅