Ready to wear red?

Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do koszul w kratę. Kojarzyły mi się z flanelami z dzieciństwa, które babcia uparcie wyszukiwała dla mnie w lumpeksach, a których to z kolei zawsze się wstydziłam. Ta czerwono - niebieska z szafy małża jednak wyjątkowo przypadła mi do gustu. Ze szpilkami tworzy luźny, nonszalancki zestaw,  a ostatnio w takich czuję się właśnie najlepiej. Wygląda też na to, że nie taki straszny kolor czerwony, jakim go malują, heh.



Okulary / pasek - h&m, reszta - Zara

21 komentarze :

    1. Ja uwielbiam czerwony :P
      Genialne buty, a do koszul w krate tez sie przekonalam jakis czas temu :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Buty kupiłam na wyprzedaży za 89 zł tak jakoś bez przekonania większego, ale są świetne i pasują do wielu rzeczy. Bardzo je lubię. Nie przetestowałam ich tylko na długie dystanse, więc jeszcze jestem ciekawa, czy są wygodne ;)

        Usuń
    2. Ja również początkowo nie byłam za koszulami w kratę. Ale od pewnego czasu uwielbiam je.
      www.sandicious.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. A tam koszula, kurtka zajebista ;-)

      OdpowiedzUsuń
    4. A tam koszula, kurtka zajebista ;-)

      OdpowiedzUsuń
    5. Stylizacja świetna, ale wybitnie nie podoba mi się to ombre u Ciebie. Cudnie Ci było w blondzie :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Do jasnego blondu już na bank nigdy nie wrócę. Już mi się tez trochę znudziło to ombre, będę niedługo wracać do jednolitego koloru, tylko jeszcze nie wiem jakiego ;)

        Usuń
    6. Świetna stylizacja, ładnie połączyłaś kolory a taką kratę zawsze lubiłam.

      OdpowiedzUsuń
    7. Skopiowałam jeden Twój post i zrobiłam z niego temat swojego bloga. Nie mogłam przejść obojętnie obok tematu, tym bardziej, że pod każdym Twoim zdaniem podpisuję się wszystkimi łapkami. Jeśli nie jesteś tym zachwycona, to powiedz, wtedy skasuję post.
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    8. kocham kratkę :) ale schudłaś....

      OdpowiedzUsuń
    9. mega! bardzo mi sie podoba! <3

      OdpowiedzUsuń
    10. Mam kilka koszul w kratę, ale jakoś nie mogę się przekonać do noszenia ich. Ty wyglądasz w swojej świetnie. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    11. To i tak jesteś krok do przodu. Ja nawet ani jednej w szafie nie miałam, musiałam małżowi ukraść :-D

      OdpowiedzUsuń
    12. Ale małż musi być szczuplutki :-) Ja mojego ubrania mam po kolana i nijak da się upchnąć w spodnie :D buty świetne!

      OdpowiedzUsuń
    13. Jej jaką ty masz figurę ;)
      Rewelacyjnie wyglądasz ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Wyglądasz rewelacyjnie! ♥ Koszula jest boska ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. cudowny zestaw , a w bucikach zakochalam się . Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    16. Prosty, klasyczny set, ale ile ma cudownego oddźwięku, świeżości! Cudnie.

      OdpowiedzUsuń