Alexander, please marry me

Jestem totalnie zakochana w dwóch ostatnich kolekcjach Wanga. Do swojej szafy przygarnęłabym bez mrugnięcia okiem dosłownie wszystko z metką tego projektanta. Proste, nowoczesne formy, seksowne sukienki, funkcjonalne dodatki - wszystko po prostu piękne.

 Nie pamiętam już nawet ile sklepów internetowych, ile stron i portali przeszukałam w poszukiwaniu czegoś podobnego do wiosennej kolekcji Wanga na 2013 rok. Ale nie skłamię, jak powiem, że kilkadziesiąt. Aż dwa tygodnie temu dość przypadkiem trafiłam na to cudo - bez dwóch zdań to będzie moja ulubiona letnia sukienka. I mam gdzieś, że czarna.

Teraz do pełni szczęścia poszukuję butów wzorowanych na gladiatorkach Versace, także jak ktoś z Was widział gdzieś coś podobnego to dajcie znak - sygnał. Może z Waszą pomocą pójdzie mi tym razem szybciej niż z tą sukienką.



Sukienka - Missguided, buty - Asos, torebka - Simple

34 komentarze :

    1. Masz figurę stworzoną do takich sukienek! A ta sukienka jest idealna, cudownie razem wyglądacie:) buziaki

      OdpowiedzUsuń
    2. czekałam na ten post cały dzień po tym, jak pokazałaś tą kieckę na fb;) jest genialna, rewelacja!

      OdpowiedzUsuń
    3. Sukienka jest GENIALNA! Rzadko mi się zdarza otwarte komentowanie pt "świetnie wyglądasz", ale naprawdę jestem pod wrażeniem!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Już dawno nic aż tak mocno nie trafiło w mój gust jak ta kiecka.

        Usuń
    4. Twoja figura świetnie się prezentuje w tej sukience! Na mnie na pewno nie lezalaby tak dobrze, mimo, że bardzo kusisz, aby także znalazła swoje miejsce w MOJEJ szafie... ;) Dobrze zgrany zestaw. I torebeczka - mistrzostwo!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Torebka jest bardzo kontrowersyjna - jedni twierdzą, że fajna, inni że wygląda jak portfel na kółku. Ja się zaliczam do grupy pierwszej i cieszę się, że nie ja jedna ;)

        Usuń
    5. Sukienka jest oszałamiająca! Wyglada jakby była szyta na Ciebie !

      OdpowiedzUsuń
    6. serio. jestem pod ogromnym wrażeniem ♥

      OdpowiedzUsuń
    7. Czyżby to przedruk z Vouge? RE-WE-LA-CJA! Dosłownie :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Wspaniała sukienka !!!!

      klaudynabiel.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. OMG! Odjęło mi mowę i w ogóle klawiaturę.
      No zajebiście no!

      OdpowiedzUsuń
    10. Piękna sukienka <3

      http://littlemystyle.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. W O W ! cóż można dodać ? ♥

      OdpowiedzUsuń
    12. Rewelacyjna jest ta sukienka! świetnie w niej wyglądasz!!!

      OdpowiedzUsuń
    13. sukienka jest mistrzostwem! :) i świetnie na Tobie leży!

      OdpowiedzUsuń
    14. Wow. Sukienka wyglada genialnie. Co do butow, zerknij na ten link, moze Ci sie spodobaja... http://www.shopjessicabuurman.com/erica-opentoe-cutout-suede-summer-boots-p-656.html

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. O dzięki! Właśnie takich klimatów szukam. Szkoda tylko, że takie drogie :/

        Usuń
      2. 10%off przy pierwszym zamowieniu ;-),

        Usuń
    15. cudny ten zestaw, też chcę tak ;(

      OdpowiedzUsuń
    16. Sukienka oczywiście świetna i pasuje do Ciebie. Ale na jednym ze zdjęć widać kawałek fajnego tatuażu ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. OMG ale Z A J E B I S T A sukienka. Chcę ją!:D

      OdpowiedzUsuń
    18. aż mnie zatkało! masakra, wyglądasz w tej sukience mega sexownie! :)

      czescwam.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. ta sukienka, i Ty w niej... matko, sam sex!

      OdpowiedzUsuń
    20. ajjjj co za sukienka, oniemiałam - duże W O W !

      OdpowiedzUsuń
    21. Sukienka jest mega dobra, rewelacyjnie na Tobie leży. Widać, że czujesz się w niej znakomicie. Tylko się nie opal w paski! :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. He, he, to może być ryzyko przy częstym noszeniu :-D

        Usuń