WALL OF FAME: And the winner is...

Dziś niedziela, pora więc na wyniki pierwszej edycji WALL OF FAME. Dziękuję za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Wasze propozycje w większości bardzo mi się podobały i miałam niemały problem z wyłonieniem tej najciekawszej.

Wybrałam stylizację Aleksandry, ponieważ idealnie wyeksponowała neonową torebkę i pasek na tle czarnego stroju, a przezroczysta koszula sprawiła, że zestaw nie jest nudny i klasyczny. Nowoczesna i modna interpretacja. Świetna stylizacja - gratuluję Olu!


Na drugą edycję WALL OF FAME wybrałam temat, który jest dość kontrowersyjny i bardzo rzadko wbrew pozorom spotykany na ulicach, dlatego tym bardziej jestem ciekawa Waszych pomysłów. Hasło na ten tydzień to "Sportowa elegancja". Spodnie dresowe i szpilki? Czemu nie. A jaka będzie Wasza odpowiedź na sporty chic? Czekam na zdjęcia! Czas start.

kategorie:

12 komentarze :

    1. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie! ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. mało w tym neonu, ale dzięki temu styllizacja jest ze smakiem. Brawo, Olu :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Dziewczyna wygląda świetnie, fajnie że "zrobiła" te neony po swojemu, a nie ubrała się w nie od stóp do głów zupełnie bez namysłu jak to teraz można widzieć na wiekszości blogów !

      OdpowiedzUsuń
    4. Stylizacja bardzo mi się podoba, gratulacje da Oli :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Gratulacje dla Oli :) Wymyśliłaś fajny temat na ten tydzień i chyba mam już pomysł na zdjęcia więc spodziewaj się mojego zdjęcia :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Wyglada super. Nieprzeladowana stylizacja, z totalnym wyczuciem smaku :)

      OdpowiedzUsuń
    7. A może by tak pokazywać jeszcze kilka propozycji, np. na facebooku? Jestem bardzo ciekawa, jakież to zdjęcia wysyłają Ci dziewczyny :-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na facebooku umieszczam przecież zdjęcia niektórych nadsyłanych stylizacji, które są ciekawe :-).

        Usuń
    8. Świetna stylizacja Aleksandry! :) Gratuluję.

      OdpowiedzUsuń
    9. great envelope clutch, love your blog anyway, Im happy to follow it. If you like mine follow me too:)http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

      OdpowiedzUsuń