A soldier in pistachio?

Motywy żakietów militarnych, wzorowanych na te z epoki wiktoriańskiej i carskiej Rosji powracają zawsze, o ile temperatura za oknem choć trochę się ochłodzi. Bogato zdobione aplikacje marynarek dominują na tyle, że każda inna biżuteria staje się zbędna. Zazwyczaj noszę je w ciężkich, rockowych wręcz klimatach, ale dziś dla odmiany koniecznie chciałam ująć ten żakiet w dziewczęcej stylizacji. Surowość góry złagodziła więc pistacjowa spódnica i miętowe szpilki kupione w show roomach podczas Łódzkiego Tygodnia Mody. Póki co jestem w nich totalnie zakochana, spodziewajcie się więc kolejnych postów z nimi w roli głównej.

Żakiet - h&m, spódnica - sh, pasek - vintage, torebka - TK Maxx, buty - KOLLANA FASHION


EVE-R-GREEN ON FACEBOOK

kategorie:

26 komentarze :

    1. pięknie wyglądasz, marynarka jest szałowa, ma przepiękne te wzory :) No i buty <3 <3 <3 Buziaki

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo podoba mi sie ta spodnica! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Pięknie wyglądasz, ta spódniczka idealnie podkreśla Twoją figurę !!

      OdpowiedzUsuń
    4. ale świetna spodniczka <3 i pięknie wyglądasz!

      OdpowiedzUsuń
    5. O WMORDE, ALE MASZ PIĘKNE BUTY!!ISTNE CUDEŃKA!;-)

      OdpowiedzUsuń
    6. no bardzo, ciekawie i te szpilki są wyczesane:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Miałaś kiedyś ciemne włosy? Mogłabyś powalająco wyglądać jako brunetka:) Masz piekne rysy twarzy, ale blond włosy Cię "rozmywają".

      OdpowiedzUsuń
    8. @ Anonimowy : Kiedyś próbowałam i wyglądałam źle, jakbym miała tłuste włosy ciągle i w dodatku byłam "niewidoczna", bo ciemny kolor mnie przygasił, że tak powiem :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. bardzo mi się podoba, a buty to prawdziwy odlot ;) buziaki

      OdpowiedzUsuń
    10. Jestem za z tymi włosami. Zobacz jak wygląda teraz Jzabela Janachowska ( ta z "tańca z gwiazdami") Lekko przyciemniła włosy i wygląda rewelacyjnie!

      OdpowiedzUsuń
    11. @ Anonimowy : No i zasialiście ziarno :-P Własnie oglądałam zdjęcia Janachowskiej - wygląda przepięknie! Nawet nie wiedziałam, że ma teraz ciemne włosy. Kurde, zastanowię się :-)

      OdpowiedzUsuń
    12. http://www.zeberka.pl/art.php?id=15139
      tu masz link. wygląda bosko!!!

      OdpowiedzUsuń
    13. wow, buty to potęga! A może spięte włosy? :)

      OdpowiedzUsuń
    14. A ja uwazam, ze wygladasz lepiej w blond wloskach, masz jasna karnacje, w ciemnych bys wygladala za ostro chyba. buty rewelacja, caly zestaw tez. w koncu cos kobiecego.

      OdpowiedzUsuń
    15. wow, that outfit is amazing! I adore your shoes.
      X

      OdpowiedzUsuń
    16. Uwielbiam pastele i kolor miętowy. Góra stylizacji bardzo ciekawa.:) Co do butów-jestem na nie. Ale nie każdemu muszą się podobać.:)
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie.:)
      http://applepie-wardrobe.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    17. piękne :)
      spódniczka niesamowita i buty :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Świetnie wyglądasz i buty jakie cudne :)

      Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

      KONKURS!!!
      KONKURS!!!

      OdpowiedzUsuń
    19. Ile Cię kosztowały takie cuda? Ta marynarka połączona z delikatna sukienką i wzorzystą mini kopertówką wygląda zjawiskowo:)

      OdpowiedzUsuń
    20. @ Anies : za buty zapłaciłam niecałe 200 zł.

      OdpowiedzUsuń