Rockowo

Sama się dziwię, że jeszcze nie wymiotuję tym kapeluszem z kolekcji h&m "New icons" . Widziałam go już chyba na większości zagranicznych blogów, które obserwuję, mimo to bez wahania włożyłam go do koszyka podczas ostatnich internetowych zakupów. Strasznie podoba mi się jego "amiszowy" charakter. Idealnie pasuje do stylizacji w klimacie Saint Laurent (TA wersja też już niedlugo na blogu), ale póki co zestawiłam go (trochę przekornie) z rockowymi klimatami. Kolorystycznie nadal pozostaję przy klasycznym black & white. Biorąc pod uwagę pogodę wygląda na to, że taki mariaż nie prędko mi sie znudzi.



kapelusz / koszula / buty - h&m, kurtka - Zara, spodnie - New Yorker, okulary - Ray Ban

Fot. Dawid

24 komentarze :

    1. Amiszowe klimaty... Zabilas mnie ;-)))

      Kapelutek wywalilabym, bo nie lubie i juz ale za to buty wpasowaly sie idealnie.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A ja uważam, ze wlasnie na odwrót :) Świetna jest ta stylizacja, której jeszcze oficjalnie na blogu nie zaprezentowalas!

        Usuń
      2. Wrocilam "popaczec" jeszcze raz. Pasuje Ci ten kapelo ale ja mam niewytlumaczalna awersje do tych kapeluszy. Nie wiem dlaczego. U Ewki jest spoko, widac ze nie na sile :-)

        Usuń
    2. świetny outfit - cudowne zdjęcia:) jak dla mnie jest idealnie/buty,spodnie,kapelusz -mega

      OdpowiedzUsuń
    3. Tak jak lubie! Swietnie ci w tym kapeluszu.

      OdpowiedzUsuń
    4. bardzo udana stylizacja! buty super <3

      OdpowiedzUsuń
    5. Kapelusz jak kapelusz:)ale te buty!!!:)
      Zapraszamy na nowego posta ;*

      OdpowiedzUsuń
    6. Buty są super! Ładnie Ci w tym kapeluszu:)

      OdpowiedzUsuń
    7. ostatnio w The Voice of Poland Natalia Sikora miała te buty strasznie mi się nie podobały a na Tobie wyglądają świetnie! ;-)
      Ola

      PS. Czy będzie kolejny "odcinek" sukces na modę?

      OdpowiedzUsuń
    8. kapelusz jest idealny!
      http://crazy-about-heels.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    9. Zapraszam Cię na mój nowy spis blogów MODOWYCH :)
      http://www.spis-blogow-modowych.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. niesamowicie wyglądasz!

      OdpowiedzUsuń
    11. no i taką Cie lubie!!!!

      OdpowiedzUsuń
    12. Nie mogę uwierzyć, że buty są z HM :< bardzo oryginalne wg mnie, swietnie wyglądasz, bardzo lubię taki styl:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Wow! Te buty ogólnie mi się nie podobają, ale w tym zestawieniu wyglądają świetnie!

      OdpowiedzUsuń
    14. Piękne zestawienie. Kurtka dla mnie jest świetna.

      OdpowiedzUsuń