Yellow, yellow, yellow.

Mimo, iż w tym sezonie "wypada" nosić pastele to ja oszalałam na punkcie neonowej żółci i limonki. Wiele osób boi się takich kolorów. Całkiem niepotrzebnie. Jeden neonowy dodatek potrafi nadać charakteru całemu strojowi, nawet, jeżeli są to zwykłe dżinsy,  tak jak w tym przypadku. Namawiam Was na przełamanie szaro-burej kolorystyki typowej dla Polaków. Taki energetyczny koktajl w postaci soczystej farby na ubraniu dodaje niesamowitej energii. Zresztą co Wam będę mówić, spróbujcie sami!

P.s. Serdecznie dziękuję Wam za wszystkie oddane na mój blog głosy. W konkursie Elle i łódzkiego Fashion Week udało mi się przejść do finału i tym samym zagoszczę w Łodzi w redakcji ekipy Elle wraz z innymi blogerami. Przebieram nóżkami z niecierpliwości! Dziękuję!!!

P.s. II Wszystkim Wam życzę też wesołych i spokojnych świąt. Nie obżerajcie się za mocno :-P

Spodnie - Zara, t-shirt - Zara Men, marynarka - h&m, buty - Asos, naszyjnik - Atmosphere

kategorie:

25 komentarze :

    1. ja myślę tak samo, jeśli chodzi o kolory. Pastele są śliczne, ale to neony są dla mnie No.1 ! + buty za którymi szaleję

      OdpowiedzUsuń
    2. świetne spodnie :) miła odmiana widząc wszędzie dookoła miętowe :P
      pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na miętowe też się chciałam skusić, ale ciągle szukam idealnego odcienia.

        Usuń
    3. no ja właśnie się szykuję do zakupy neonowej kopertówki;)

      OdpowiedzUsuń
    4. no właśnie ostatnio zrobiłam sobie obcisłe, błękitne rurki i się zachwycam, święte słowa, kolorowe spodnie nadają mocnego charakteru całemu strojowi...czaszka się robi, dam Ci na FW

      OdpowiedzUsuń
    5. Tobie też życzę wesołych świąt :)

      OdpowiedzUsuń
    6. piekne spodnie<3 zestaw super jak zawsze;)

      OdpowiedzUsuń
    7. dobre galoty !
      EWAAA JAKIE TY MASZ NOGI !!!!!!!!

      OdpowiedzUsuń
    8. Twoje spodnie ... wow i nic więcej nie będę pisać ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. spodnie są cudne!

      a buty jak Ci się znudzą to ja chcę :D

      OdpowiedzUsuń
    10. Przyznaję rację, tez mnie krecą ostatnio takie kolory:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Nie ma za co:) oddalam na Ciebie duzo glosow hehe. Powodzenia! super swiezy look, ale mowia, ze zolty to tylko dla opalonych dziewczyn.

      OdpowiedzUsuń
    12. jestem zakochana w kolorze Twoich spodni :)

      OdpowiedzUsuń
    13. lubię takie połączenia :) szary + limonka :)

      OdpowiedzUsuń
    14. spodnie i buty cudowne !


      zapraszamy:
      www.urban-beings.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Spodnie uwielbiam <3
      Pozdrawiam i zapraszam do mnie, wieczorem nowy post :*

      OdpowiedzUsuń
    16. świetny nagłówek!
      bardzo fajne zdjęcia i świetne połączenia :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Kolor! świetnie, że takie stylizacje pojawiają się coraz częściej. Bardzo podoba mi się naszyjnik!

      OdpowiedzUsuń