Bój z baskinką.

Baskinki podobały mi się chyba od zawsze, a ostatecznie o postanowieniu posiadania takiego cuda przekonały mnie zdjęcia Dody w sukience od Ani Kuczyńskiej. Przy okazji mojej ostatniej wizyty w Warszawie zajrzałam do h&m- u na Marszałkowskiej i wyszłam z niego  z (jak mi się wtedy wydawało) idealną, prostą, pasującą do wszystkiego czarną bluzką z baskinką.

Wszystko było pięknie i ładnie do momentu próby zestawienia powyższej bluzki w jakiś sensowny zestaw. Po przymierzeniu chyba połowy szafy stwierdziłam, że na koleżankę mojego awangardowego cuda pasuje tylko i wyłącznie prosta ołówkowa spódnica. Ze spodniami baskinka traciła urok i mimo, że jestem szczupła, nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że taki set mnie poszerza. Mimo, że bluzka jest dość prosta i jednokolorowa, nie toleruje towarzystwa zbyt krzykliwych dodatków. Cały zestaw finalnie wyszedł więc klasycznie, wręcz biurowo.

Myślałam, że baskinka to bułka z masłem, a okazało się, że prawie połamałam na niej zęby. Choć szczerze próbowałam - nie polubiłyśmy się, dlatego też, jeżeli któraś z Was ma ochotę na tą bluzkę to chętnie ją odsprzedam. Jest nowa, z metkami, rozmiar 34, ubrana tylko do tej sesji. Cena 110 zł, z wliczoną już przesyłką. Zainteresowane osoby proszę o maila.

A tymczasem pozostawiam Was z moją wariacją na temat tej "nieszczęsnej" falbanki :

:-)


Bluzka - h&m trend, spódnica - Reserved, buty - Zara %, naszyjnik - h&m, bransoletka - Starfish Bracelet

kategorie:

18 komentarze :

    1. o ja myslalam, ze to sukienka ;-) swietne polaczenie uwielbiam spodnice takiego typu <3

      OdpowiedzUsuń
    2. Idealnie pasuje do Ciebie ten set :) Razem to w sumie wygląda jak sukienka :) Cudowne dodatki, muszę gdzieś poszukać złotych butów :)

      OdpowiedzUsuń
    3. też na pierwszy rzut oka myślałam, że to sukienka :) a podobałoby mi się w takim razie połączenie z białym ;) taka trochę byłaby la mania z tego ;)

      http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudo !! Wyglądasz fantastycznie !!

      OdpowiedzUsuń
    5. Wyglądasz rewelacyjnie! Całość świetnie ze sobą współgra. Na pierwszy rzut oka myślałam, że jest to sukienka :) Super!!!!

      OdpowiedzUsuń
    6. wyglądasz genialnie w tym zestawie! :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Przecież cudnie w niej wyglądasz! Dlaczego w końcu jej nie zostawiasz?

      OdpowiedzUsuń
    8. piękna ta bluzka! ja bym nie sprzedawała ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Wyglądasz fantastycznie w takim stroju. Baskinki są przepiękne, ale mają to do siebie, że za cholerę nie da się ich połączyć z niczym innym niż ołówkowa spódnica ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Prześlicznie!!! Mega kobieco wyglądasz

      OdpowiedzUsuń
    11. Idealnie spasowałaś bluzkę ze spódnicą! Myślałam , że to komplet puki nie przeczytałam, że elementy garderoby pochodzą z innych sklepów!

      OdpowiedzUsuń
    12. Nie wiem czy powinnas sie jej pozbywac, wygladasz w niej naprawde swietnie!

      OdpowiedzUsuń
    13. moim zdaniem wygląda super :)

      http://style-xyz.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. kochamy takie bluzeczki no i złoty w każdej postaci :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Na zdjęciach prezentuje się świetnie! tak to bywa że to co na zdjęciach jest ok to w rzeczywistości już nie ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. Piekna baskinka.
      Caly zestaw ponownie genialny!
      Nie ma nic do czego moglabym sie przyczepic, po prostu pieknie!
      O butach nie wspomne, bo juz w ogole szkoda moich nerwow :)

      OdpowiedzUsuń