Szachownica

Monotematyczność czerni i bieli nadal na tapecie. Tym razem z pasków przerzuciłam się na kratkę. Ta sukienka to jeden z moich najlepszych i ulubionych zakupów - luźna, wygodna, bezpretensjonalna. Jedyne do czego mogę się przyczepić to długość 7/8, która przysparza trochę kłopotów przy wyborze odpowiednich butów (baletki odpadają!), ale poza tym nie mam pytań - dla mnie idealna letnia sukienka (szkoda tylko, że lata nie będzie :-D).







sukienka -choies.com, kurtka / buty - Zara, biala bransoletka - Magical Jewelery, bizuteria - h&m

    Fot. Dawid

13 komentarze :

    1. Uwielbiam taką monotematyczność - klasa!!

      OdpowiedzUsuń
    2. sukienka boska!!! buty mi tylko jakoś nie pasują..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Aga spoko, Tobie zawsze moje buty nie pasują, przywykłam już.

        Usuń
    3. Sukienka bardzo ciekawa. Długość dość trudna - przez wielu unikana - bo fakt trzeba mieć odpowienią wysokość, którą Ty masz. Ty postawiłaś na czarne dodatki - które przy takiej stylizacji zawsze się sprawdzają. Ja chyba bym spróbowała przemycić jakiś kolor - chociaż na kopertówce.

      W wolnej chwili zapraszam do mnie - u mnie neonowo!

      OdpowiedzUsuń
    4. kurtka i sukienka mega:) buty mi się nie podobają, ale Tobie maja się podobać, na tym polega blog:) czarny i biały to super połączenie.

      OdpowiedzUsuń
    5. Great post, I really really like your blog :) Would you maybe like to follow each other on bloglovin'?
      Love, Anna

      www.fashionanna.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Kurtka taka jak lubie, miekka i wyrobiona skora. Yummy..

      OdpowiedzUsuń
    7. You look lovely in this outfit.

      OdpowiedzUsuń
    8. jedna z lepszych "szachownic" ktore widzialam. Sukienka ma dosc trudna dlugosc, ale Ty wygladasz w niej znakomicie.

      OdpowiedzUsuń
    9. Myślę, że w zestawieniu z baletkami świetnie będzie się prezentować - taki look a'la lata 60 :)
      Podoba mi się, że podrasowałaś całość kurteczką - rewelacja.

      OdpowiedzUsuń