What should I wear by Mango?

Dzisiaj na tapetę bierzemy Mango. Tak jak pisałam na Facebooku ostatnio zaniedbywałam ten sklep, bo ceny zawsze mnie odstraszały, a i kolekcje nie były jakoś szczególnie oszałamiające, ale ostatnio Mango odrobiło lekcje i pozytywnie zaskoczyło. Niższe ceny, ubrania zgodne z najnowszymi trendami z wybiegów, piękne torebki ( niestety dalej trochę drogie) i przede wszystkim zapierające dech w piersiach suknie maxi. Zawsze uważałam, że pod tym względem Mango jest najlepsze.

W aktualnej kolekcji strasznie spodobał mi się batikowy trend nasuwający mi na myśl pierwszą kolekcję Kupisza, a już absolutnie zakochana jestem w czarnych kowbojkowatych botkach na obcasie - wyglądają nonszalancko, ale elegancko jednocześnie. Gdyby nie cena ( 70 euro), pewnie już dawno gościłyby w mojej szafie. We will see :-P

No i oczywiście długa suknia - tuba w kolorowe wzory to czysty obłęd!

Mango posiada też sklep on line. Jest on bardzo przejrzysty, a wybór ubrań jest naprawdę duży. Tak więc kochani - same plusy. Dla mnie odświeżone Mango to największe zaskoczenie sezonu. I to baaaardzo pozytywne.


A tak z innej beczki. Biorę udział w konkursie ELLE i Fashion Week, a skoro najpopularniejsze blogerki takie jak Macademian Girl czy Karolina Banaszak wysłały do głosowania rzesze swoich fanów, to byłoby mi bardzo miło, gdybyście wsparli mojego mniej sławnego bloga - EVE-R-GREEN właśnie. Wystarczy kliknąć TUTAJ i oddać głos. Można to robić codziennie, aż do końca miesiąca. Bo tak jak bardzo Cię lubię  Tamaro, ale seriously -  ileż można wszystko wygrywać?!


FROM MANGO:










kategorie:

6 komentarze :

    1. Te botki- kowbojki akurat mi się średnio podobają, ale koszula z drugiego zdjęcia i suknia do ziemi we wzór są cudowne!

      OdpowiedzUsuń
    2. z tego wszystkiego tylko dluga suknia mi sie podoba, jest przesliczna i maja jeszcze kilka innych wersji( jest jedna zielona z plisem, boska!!) Polecam cieliste szpilki!

      OdpowiedzUsuń
    3. Hm... Ta błękitna bluzka ( 3 zdjęcie od dołu ) prze-boska!

      OdpowiedzUsuń
    4. Zawsze byłam miłośniczką tego sklepu i bardzo mnie cieszy, że u nas na śląsku sklep w Silesii został powiększony. Uwielbiam tam zakupy! Mam kilka rzeczy Mango i sądzę też, że są dość dobrej jakości, dla mnie to półka Zary.

      OdpowiedzUsuń
    5. I love the first top! So adorable =)

      - Victoria
      www.Vickkitas.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Jeansowa kurteczka oraz niebieska "barwiona" bluzka z zameczkiem są genialne!
      Buziaki,
      M.<3

      OdpowiedzUsuń