White lace addiction.

Prosto, krótko i na temat: jestem zakochana w koronkach. Jak tylko na dworze robi się cieplej dostaję obsesji na punkcie koronkowych spódnic, sukienek, kamizelek i corocznego hitu sezonu na wakacje - bieli. Nowością w mojej szafie jest biała fedora, wygrzebana w męskim dziale h&m. Klasyczna i elegancka. Uwielbiam ją. A na koniec kropla błękitu na paznokciach.



Spódnica - Stradivarius, kapelusz, golf - h&m, buty - Milano, kamizelka - C&A.

Fot. Artur Gawlikowski

 P.s. Przypominam Wam o KONKURSIE ! :-)

kategorie:

32 komentarze :

    1. pończochy nie nie nie - nogi Ci się świecą i to nie wygląda ok. bez tego byłoby naprawdę ładnie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. piekna ta kamizeleczka !

      Zapraszam do siebie margaret-j

      OdpowiedzUsuń
    3. bardzo fajny set, ale faktycznie świecące rajstop trochę rażą w oczy, chociaż z doświadczenia wiem,że nawet matowe rajstopy lubią się na zdjęciach wyświecać...

      OdpowiedzUsuń
    4. Krótko i na temat : - genialnie wyglądasz!!

      OdpowiedzUsuń
    5. masz niesamowity styl. Mam pytanie z jakiej firmy czerwone rurki co masz na szablonie?

      OdpowiedzUsuń
    6. No dobra, przekonałyście mnie z tymi rajstopami :-)

      Fashion: Czerwone jeansy są z Bershki.

      OdpowiedzUsuń
    7. fajnie wyglądasz ;) szczególnie ta kamizelka do mnie przemawia <3 i masz ładne nogi ;P

      czy ja Ciebie przypadkiem nie widziałam w "modzie polskiej"? ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Bardzo fajnie, nie wiem dlaczego, ale widzę Cie w spiętych do tyłu włosach, może przez ten golf? Wtedy wyklucza się kapelutek. Bardzo mi się podoba:)rajty jak rajty się wie...

      OdpowiedzUsuń
    9. ślicznie! kamizelka jest absolutnie cudowna! :)

      OdpowiedzUsuń
    10. koronki, cuuuudo <3333333333

      OdpowiedzUsuń
    11. Blindyxx : Dziękuję.I tak, byłam :-)

      OdpowiedzUsuń
    12. ciekawy zestaw ,najbardziej podoba mis ie kamizelka!

      http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    13. kamizelka jest obecnie moim nr 1 na ktory poluje od dluzszego czasu! prosze powiedz ze kupilas ja kilka dni temu w C&A !

      OdpowiedzUsuń
    14. Janiakowa - kamizelkę kupowałam z jakieś 2 msc temu, ale nic się nie martw, pełno ich teraz w każdej sieciówce. Spróbuj w h&m-ie.

      OdpowiedzUsuń
    15. gratuluję bloga.
      masz świetny styl. :)

      OdpowiedzUsuń
    16. kamizelka jest boska! sama miałam okazję taką kupic, ale się przestraszylam, że jest zbytb trudna do zestawienia - Tonie się udało:)

      www.swiat-katarzyny.blogspot.com zapraszam :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Nie czepiać się rajstop... masz piękne nogi i to one się rzucają w oczy;D super wyglądasz w kapeluszu.

      Zapraszam do mnie po luksusowy zestaw bielizny w konkursie:) Z takich kobiet jak Ty powinny niektóre panie czerpać inspiracje!

      OdpowiedzUsuń
    18. bardzo miło tu u ciebie, a spódniczka prześliczna !!

      zapraszam do siebie (moje początki)
      http://www.venilaaa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. Wow, you look absolutely amazing! The skirt is so gorgeous! Fabulous outfit! Great blog, I am now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

      Kisses,
      Annabelle
      http://vivaluxury.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    20. cudne buty, marzą mi się takie <3

      OdpowiedzUsuń
    21. Uwielbiam koronki a ta kamizelka jest cudowna...

      OdpowiedzUsuń