Play the game.

Ogólnie nie jestem zwolenniczką tzw. łańcuszków, ale raz na jakiś czas można nagiąć swoje zasady. Zostałam zaproszona do zabawy przez Alicję w krainie hand made, której przy okazji dziękuję za wyróżnienie. Reguły poniżej:


1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.




A oto moja lista ulubionych szafiarek:


evelinefashion-diary
maffashion
jestem kasia
billie jean
HoneyBunny in Wonderland
pinkdog
charlize-mystery




I parę rzeczy, których o mnie nie wiecie:

- Uwielbiam spać. Jak nie nastawię budzika potrafię obudzić się dopiero o 15:00 po południu.
- Kocham indyjską kuchnię, tiramisu , Monte i zupę cebulową.
- Uwielbiam imprezy, więc znalazłam pracę, w której zajmuję się ich przeprowadzaniem :-)
- Moje ulubione sklepy to River Island, h&m, Mango, Monnari, Stradivarius, Zara, Kazar - zawsze jak tam wchodzę mam ochotę z miejsca wykupić 3/4 ich kolekcji.
- Mam najbardziej fiśniętego psa ever - ma mnóstwo swoich dziwnych rytuałów, które codziennie kultywuje (np. po jedzeniu idzie possać swój kocyk, zawsze odkręca zakrętki z pustych butelek, jak ma głupawkę biega jak szalony po całym mieszkaniu, gdy zasnę i myśli, że nie widzę, cichaczem wskakuje do łóżka).
- Do znudzenia potrafię słuchać The XX i Pezeta.
- Jestem instruktorką fitness.

No to tyle. Następny post będzie modowy, obiecuję :-)

Have a nice day.

kategorie:

3 komentarze :